>

"Nu är det vår med sol & sång..."

Nu har jag känt av våren ordentligt!
Har haft influensa i en vecka med rejäl feber, hosta & allt annat som hör till...
Sonen låg som jag i en vecka men vi gick lite omlott med varandra & mannen fick bara en lättare släng. Den enda som klarade sig helt var dottern som har servat sin ömma moder...

(Klicka på bilden så kommer du till Fabriken för mer inspiration!)

Vår lilla kattunge njuter också av våren & har kommit på att det är ljuvligt att vara utomhus nu.
Det är knappt att man får henne att komma in...
Hon är särskillt glad i mina Narssicer som hon med glädje ganger på eller bara försöker ha som "kli" föremål.
Nu hoppas jag på en frisk vår då vi alla får ha hälsan i behåll.
Njut av dagen idag!
Kram

Postad i: Övrigt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Hoppas att du mår bättre nu och har kryat på dig inte kul att må dålig och var sjuk!!!

Kul att du gillade Toblerone asken:)

Mallen har jag fått av min vän Carina och hon hade tagit sönder en Toblerone ask som hon hade och gjort en mall i från den!

Hade SUPER KUL på scraptäffen i går mår ingen vidare i dag har mycket värk och kramp men det var det värt ändå!!!

Hoppas att din söndag och veckan som kommer blir bra:) Kramar från Lilla Inger:)



2011-04-03 @ 13:12:56
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: angelica

Tack så mycket! Känns skönt att det hela är över, och att man äntligen har sin lilla bebis i famnen. Helt underbart! Molly har tagit det bättre än jag hoppats på, en stolt storasyster.



Hälsa din familj, och ge en stor kram till H och säg att jag kommer och hälsar på förskolan snart!



Kram Angelica

2011-04-06 @ 18:15:55
URL: http://angelicaviklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: