>

Ett fiffigt bokmärke...

Min dotter går i ettan & har börjat läsa väldigt mycket.
Jättekul tycker jag då jag själv alltid varit en bokmal.
För ett tag sedan så bad hon mig att göra ett bokmärke som var lätt att fästa i boken...
och så här blev resultatet!


Såg ideén på någon sida. Det är origami (Japansk pappers konst) som jag använt mig av.


Motivet är "Charlotte" från whiff of joy.
Har färglagt det med Distress Ink Reinker.
Själva papprena är från något jag köpte på Ullared & kört igenom CB:n med spellbinders.
Har stämplat med Pieces stämplar & satt lite spets i kanten.
Allt är chalkat med Distress Ink´s "Walnut Stain"


Här ser du att det har bildats en ficka som man trycker ner över bokkanten.
Riktigt smidigt & enkelt att göra.

Jopp det var allt för mig idag!
Ha en underbar dag!
Kram Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Urgulligt bokmärke som jag är säker på att din dotter blev mycket glad för:)

Kramar från Lilla Inger:)

2011-04-28 @ 08:31:17
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: