>

En pimpad tidningshyllare...

Äntligen har jag löst det hela!!!
Så himla nöjd med mig själv!
Vi är nog bara en av många familjer som dumpar posten på köksbordet då man kommer hem & sedan blir den liggande där...
Men inte längre!!!
Hahahah!

Köpte denna tidningsförvaring på IKEA.
Den är vit i tyget med svarta smidesdetaljer.
Så jag pimpade den lite så att den bättre skulle passa in i mitt hem...

En liten tös med många djur...

... en tös med kissekatt...

& en liten tös med kycklingar!
Nu kan jag smidigt dela upp posten då jag kommer hem.
Känns hur bra som helst!

Ha en underbar dag!
Kram Ida

Postad i: Vintage Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Lilla Pyssel Inger

ÅÅÅ vad snyggt jag förstår mycket väl att du är riktig nöjd med dig själv så läckert det blev:)

Du får jättegärna komma hem till mig och fixa också och pimpa den såklart ha ha ha:)

Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka:)

Kramar från Lilla Inger:)

2011-04-11 @ 17:17:31
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: snojbi

Sååå snygg

2011-04-11 @ 23:48:55
URL: http://snojbi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: