>

Å vinnaren är....

Hej Kära bloggvänner!
Nu är jag tillbaka från sjukhuset.
Har varit hemma ett par dagar men har mesta dels legat med benet i högläge då det bara svullnar i foten.
Jag kommer att få gå med gips i 8 veckor till att börja med & ev. 4 veckor till om det inte har läkt.
Jag har redan tröttnat på det...det bådar väl gott hahaha!

Tack alla goa för era peppande kommentarer!
De värmer verkligen & gör mig jätteglad.
Jag har inte hunnit springa runt hos er alla & svarat men från djupet av mitt hjärta: TACK!!!


Jaha då var det dags att annonsera vem som har vunnit i min bloggcandy...
Först vill jag bara säga att jag blev glatt överraskad att så många ville vara med & jag har fått 37 nya följare (nä, känner ju INGEN press alls nu hahaha) så jag hoppas verkligen att jag ska kunna inspirera er med mitt bloggande!

Mina barn har hjälpt mig att dra vinnarna.
Den som vinner första priset, alltså den fina lådan är...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...erkänn att du är lite nyfiken nu...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
NALLEHU!
Grattis vännen!!!


& vinnare av det hemliga lilla extrapriset är...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Karin M (Scrappkarin)


Grattis till er båda & till er andra ett stort tack för att ni deltog!
Nallehu & Karin M maila mig era adresser så dimper det ner ett paket efter påsk!

Önskar nu alla en underbar Påsk & gör inte som jag & ät för mycket godis...
jag får alltid ont i magen...

Kram Ida

Postad i: Övrigt Kommentarer (8)

Kommentarer
Postat av: Lindha

Skönt att höra att du är hemma igen! Jag har aldrig behövt gå med gips, men jag känner med dig och förstår att du redan är less! =)

Hoppas du slipper de extra veckorna!



Glad påsk!

Kram Lindha

2011-04-21 @ 20:54:19
URL: http://lindhasplejs.blogspot.com
Postat av: mia

Åhhh..! Inte kul att behöva gå med gips!! Jag vet!

Hoppas du inte har för mycket värk.

Ha en riktig skön påsk!!

Och grattis till er tjejer som vann!!

Kramizz//mia

2011-04-22 @ 07:06:35
URL: http://mias-mix.blogspot.com
Postat av: Lilla Pyssel Inger

STORT GRATTIS till dom lyckliga vinnarna:)



Så bra att du är hemma igen och hoppas att det kommer bli bättre och bättre för varje dag som går:)

Håller tummarna för dig:)

GLAD PÅSK :)

Ha det bäst och var rädd om dig själv, många krya på dig kramar från Lilla vännen Inger:)

2011-04-22 @ 07:48:38
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Outi (vaktmästarn)

Jättegrattis till de lyckliga vinnarna, och extra mycket sympati till dig med tanke på "hästolyckan".



Kram, Outi

2011-04-22 @ 08:59:31
URL: http://pappersgalen.blogspot.com/
Postat av: Lena BE

Grattis till dom lyckliga vinnarna! :)

Hoppas foten läker fort på dig, lycka till och krya på dig!

Kram Lena

2011-04-22 @ 11:43:43
URL: http://lenasbloggsida.blogspot.com/
Postat av: Emilie W

Grattis!



Och krya på dig din stackare, fy.... låter inge kul det där du :(

2011-04-22 @ 20:21:49
URL: http://www.vardagspyssel.com
Postat av: Annelie

Stort Grattis till de lyckliga vinnarna!

Håller tummarna för att foten läker på bästa sätt så att du blir av med gipset så fort som möjligt!

Kram Annelie

2011-04-24 @ 12:47:13
URL: http://annelieskort.blogspot.com/
Postat av: nallehu

Men men men men........efter en vecka utan internet så kommer man tillbaka till en sån här överraskning!!!!

Jag vann!!!!! Jag kan inte fatta det!!! :O



Tack så hemskt mycket!!!

Nu ska jag skynda mig att mejla över min adress!!! :D

2011-04-28 @ 09:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: