>

Bröllopsgåva i vintagestil...


Vad kan väl passa bättre en en låda full med kärlek, värme & vintage?!

Ett fårskinn, klädhängare i form av ett hjorthuvud,
chokladkakor, te, kaffe, lavendelpåsar, blockljus, tändstickor & ett fat.
Blockljusen har jag dekorerat med blommor, nålar, charms, chippboard, snören & spetsar.
Tänsticksasken är dekorerad med en ängel & spets samt embossad i ytterkanterna.


Bror min hade en sockerlåda över & den dekorerade jag
med snöre & spets samt en tag i vintage stil.


Såhär ser lådan ut uppifrån.
Brudparet blev mycket glada då detta speglar deras stil & relation.

Jag vart extra nöjd med tändsticksasken...
(Har tyvärr ingen närbild på den)
Hahaha
Kram!

Postad i: Vintage Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: