>

De gillar mig!!!


Jag har fått en award från två av mina fina bloggvänner

Himmelriket
Pysselbus

Tack tjejer- goes right back to you!!

Man ska berätta 7 grejor om sig själv...

Scrappande tvåbarnsmor!
Har islandshäst!
Förskollärare!
Har fått min drömmake!!
Älskar vintagestil!
Sockermissbrukare!
Allt för rund...


Sänder denna award till:
Karin
Inger

Hildas Rum
Ulla
Linda

Tesa
Tim

Dessa människor inpirerar mig &
jag blir glad av att vara på deras bloggar &
frossa i härliga ideér!

Postad i: Övrigt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: ulla

å tack för awarden. just nu är jag inne i ett infall av inredning. tycker det är jättekul att fixa å dona sen jag fick ett rum extra.

ha det så kul. stockholm på freeedag!

Postat av: Tesa/Therese

Tusen tack! Ler

Kramar från Tesa

2010-09-13 @ 23:24:15
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: