>

Choklad i all ära...

En liten fågel viskade i mitt öra att en vän inte mår så bra.
Fixade därför till en liten choklad överraskning till henne...


Framsidan:
Ett sagopapper som jag länge har haft liggande i en låda
fick bli grunden till denna lilla chokladförvaring.
Lite spets, blommor m.m
Inuti är det en 70% chokladkaka som jag har petat i.
Kul text:
"I´ve been dieting for the past month-
all I´ve lost is 31 days!"
Ha- the story of my life....

Baksidan
Text:
"Why are the best things in life
either bad for you
or fattening?"
Tänk att det har jag också undrat över...

Hoppas att denna 70% chokladkaka kan pigga upp henne...

Kram på Dig!!

Postad i: Scrapping Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: ulla

Vilken fin header du har nu by the way....

Vad bra ide att göra en egen chokladkaka!

Jag menar roligare att få en snygg än en enkel Marabou!!

Kram på dej min vän!

2010-09-14 @ 19:12:37
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com
Postat av: Linda - Pysselbus

Åhhh, vad du är gullig mot dina vänner!! Tänk om jag också hade sådana.... Dessutom var det sååå fint med omslagspåsen! Hon blir nog gladare för den än för chokladen...!



Tusen tack för awarden! blir så glad Och jag måste instämma med Ulla att det är en riktigt snygg header! Har nog glömt att säga det!



Riktigt snyggt kort till HM-utmaningen också!



Ha det gott och kul att se att du är tillbaka i scrappar-tagen igen! Det är skönt med en paus ibland!



Kram

Linda

2010-09-14 @ 21:17:25
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Lilla pyssel Ingerl

Vad du är gullig och omtänksam, att ha en vän som dig är guld värd:) Jag lovar dig att din vän kommer bli super glad och det betyder nog mycket att du gör som du gör och tänker som du tänker:)Påsen var jättefin:)

Tack snälla för dina ord hos mig det gjorde mig jätteglad och värmde mycket ska du veta:)

Önskar dig en jättefin dag och var rädd om dig, kramar från lilla Inger:)



2010-09-16 @ 08:15:51
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: mia

Kul att höra av dig igen! Ja vi träffas en gång i veckan. Synd att du inte bor här, då kunde du varit med!

Men du får väl komma någon gång ändå :)

Jättefin chokladförpackning du gjort. DEN skulle jag vilja ha! Älskar choklad!

Ha en bra dag! Kram//mia

2010-09-16 @ 08:52:32
URL: http://mias-mix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: