>

Då var vintern på G...frostiga hästar!

I helgen vaknade jag till en underbart frostig morgon.
-7 grader & solsken...wow, vintern är min årstid!
Hästarna var ute på natten men de var ändå så ystra & fina på morgonen.
Både de & jag älskar den klara, höga luften!


Bjarmi knaprar lite is & gräs i hagen. Han trivs i detta väder!


Solen stack igenom björkgrenarna- så otroligt vackert!
Önskar mig fler sådana morgonar!


Alla fyra i hagens alla hörn.
Från höger: Twiggy, Tilly, Torvald & Bjarmi.

Kan varmt rekomendera Dig ett besök på min vän Ullas blogg.
Hon har sytt ett par underbara handledsvärmare som hon även har till försäljning.
Kanske något i julklappsväg till en frusen mor?

Ha en fin dag!

Postad i: Hästarna Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: