>

Fabrikens söndagsbild...

Denna första advent vill jag visa Dig några ljuva vintebilder.
-10 grader & sol som sticker igenom.
Det gnistrar vackert i all snö.

Vintrig morgon
 
Fåglarna har börjat hitta till maten & barnens lekstuga har deffinitivt fått vintersemester; igenbomad för i år.

Hästarna mumsar hö & blåser rökmoln i den kalla luften.

Lösdriftsdjuren står & väntar på matleveransen.

Önskar Dig en fin advent & glöm inte varför vi firar den!
Advent= Väntan
Kramar från mig!

Postad i: Övrigt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej på dig !

Vilka härliga vinterbilder du har tagit !!

Tack för kommentaren på min blogg och GRATTIS till spellbindersköpen!

Jag använde mig av en textstämpel från Octoberstamps och en snöflingestämpel från Magnolia. Önskas låna ? Det går hur bra som helst!

Kramen från Petra

2010-11-29 @ 19:13:14
URL: http://petras-place.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: