>

En kudde till min soffa...vintage stil!

Har en gammal soffa i köket som jag fått av mina föräldrar.
 De skulle slänga ut de & det tyckte jag var synd...
Ska kl om den med ett linnetyg men tyget har inte kommit hem till affären än.
Det ska komma nu i dagarna så jag kanske kan klä om den nu till helgen.


Vill ju ha någa fina kuddar till den.
Köpte några kuddöverdrag på Ikea här om dagen.
Helt neutralt creamvita.
Sedan har jag stylat dem med spetsband & ett fototransfering
som jag skrivet ut på datorn.



Spetsen har jag suttit & sytt dit för hand... tog en stund...
Tyckte att den blev fin!
Vad tycker Du?
Ha en härlig dag!

Postad i: Vintage Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: ulla

Ja, den blev ju jättefin....

ska åxå göra lite kuddar till våren.

Just nu är det handledsvärmare för hela slanten...

Nu har jag länkat till dej från min blogg...

Kramis ullamaria

2010-11-12 @ 10:50:15
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com
Postat av: Nina Björklund

Sååååå fin men du hur fick du fast fotot ?

2010-11-14 @ 11:10:46
URL: http://curlingmor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: