>

Bloggcandy! hos Scrapplagret!

Hos Scrapplagret kan man fram till den 22 november
vara med & vinna detta fina kit.



(klicka på bilden så kommer Du dit)

Blog candyn består av:

Tattered Angels Glimmer Screens - Vintage Ice
Stor flaska Tattered Angels Glimmer Mist - Antique Brass
Liten flaska Tattered Angels Glimmer Mist -Forest Green
Prima Winter Branches - Apricot

Wow, jag älskar dessa fina masker!
Hoppas att jag får en liten möjlighet att vinna!
Jag är hemma från jobbet idag för mitt tinnitus tjuter galet
mycket så det hade varit riktigt kul att få vinna något...

Postad i: Övrigt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: ulla

jahooo, jag har vunnit min första vinst, det kommer paket i brevlådan från Vitt hus med svarta knutar.

Roligt att vara med å tävla,

hoppas att ditt örontjut går över, det måste vara psykiskt stressande...

kram ullamaria

2010-11-17 @ 14:38:04
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: