>

"on my mind..."- ny tavla!


Fick en beställning på en tavla!
Så roligt!
Mottagaren älskar sin son & Hjärtan så det var temat.

Tavlan har jag döpt till:
"on my mind..."

Pappret kommer från Maya Design.
De är fransade & chalkade med distress ink.
Jag har stämplat hjärtan & embossat med pärlemo
samt målat in dem med crackeleringsfärg.

Blommorna är infärgade eller stämplade med distress ink.
Några är embossade med pärlemobossfrån Inkido.
På kanten har jag satt en spets- kändes bra!
Bokstäverna är utsannsade med QK, målade med distress ink
& sedan målade med crackfärg.

Jag hoppas att mottagaren blir glad.
Fick många nya ideér så nu ska jag göra en tavla till, till hemmet!

Kramar!!!


Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: