>

Isländsk pälsskrapa- det bästa köpet ever!!!


Som medlem i Svenska islandshästförbundet får jag regelundet tidningen
"Islandshästen"
En trevlig tidning som deffinitivt har tagit sig vad det gäller repotagen.

Många företag annonserar i dena tidning
och ett av dem är
Lillhästen i Stav

De har i alla år som jag haft tidningen annonserat om en viss
PÄLSSKRAPA!

Har tittat på den flertalet gånger men bestämmt att
piggborste & gummiskrapa går lika bra...fram tills nyss...

Jag köpte en!
Snabb leverans med förskottsbetalning & den är grym!!!
Inga hår i munnen eller på kläderna längre.
Kan tugga tuggummi eller ha lypsyl på läpparna då jag ryktar...
det är något man annars undviker...


Den tar alla lösa hårstrån, den liksom "river" loss dem utan att lämna några lösa strån kvar på hårremmen. Den är super. Ett + är att det kliar gott så Bjarmi älskar att bli "ryktkliad" av den här.
Twiggy däremot är lite känsligare så där får man vara mjukare på handen. Men det gör inget, man behöver inte ta i, för håren följer med ändå!

Jag rekommenderar denna skrapa varmt!!!
Vårpälsen är borta!

Kramar!!!

Postad i: Hästarna Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: