>

Crisscard...

Vann en årspremenuration på ETT TRYKK.
En Norsk scraptidning med många fina ideér.
Hittade ett kort där i som jag ville pröva & så här blev resultatet:


Det är ett kort med fodral.
Min svägerska Karin har gjort denna kortmodell många gånger
 men jag har inte velat pröva, men nu så...


Valde motiv från WOJ.
De är färglagda med Distress Ink.
Sedan är det en massa papper, spets, blommor & blader...



Satte en liten bling runt ena fästet- ett kors med rosa strass.


Baksidan med min personliga stämpel...

Kram!

Postad i: Scrapping Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Linda

Superläckert Ida! Som alltid... ;-)



Kul att se dig använda motivstämplar igen, fast jag hoppade faktiskt in för att få lite vintage-inspiration. Tänkte testa... Någon gång ska ju vara den första, och förmodligen enda... :-))



Kram

2010-05-04 @ 20:03:44
URL: http://pysselbus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: