>

Nu är hela familjen grillad...


Nu luktar vi rökt böckling allihopa.
Har varit vid bäcken & lekt på isen.
Så roligt!!
Vi tände en eld & grillade korv & marschmallows.
Mumsigt men rökigt!!!
Hästarn var med på ett hörn & inspekterade elden & barnens provisoriska koja...

Sonen badade givetvis med hela kroppen...blöt upp till låren...de fleecefodrade regnbyxorna kommer aldrig att torka. Det gick att vrida ur dem & sonen var iskall så han satt i duschen säkert 20 minuter bara för att få igång cirkulationen igen.
Dottern var bara blöt om ett ben & valde vetekudden i sället.
Tänk vad kul med lite kvalltid med sina barn. Att det är värdefullt tycker jag!
Det blev en fin avslutning på helgen!!!
Nu ska jag duscha av mig röklukten för jag stinker & så kan jag inte gå till jobbet imorgon..

Kramis!!


Postad i: Övrigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: