>

Ett litet kort i juniutmaningen....

En liten utmaning hos
Sir stampalot challenge

Temat är
"punchat"

Det är väl igentligen på insidan av kortet som jag har punchat mest...
Får se om jag får vara med...
"Summer again..."

Lite vintage i vanlig god anda.
Kortet är 6"x6".
Cardstock som bas & sedan designpapper m.m.
Spets i cream & rosa samt några primablommor med stickles på.
Motivet är hämtat från nätet.
Det har jag skrynklat & chalkat med Distress Ink.

Insidan är kantpunchad med en Martha Stewert punch.
Motiv från Inkido (tror jag...) & hjärtan från Magnolia.
Infärgat & chalkat med Distress Ink.


Kör lite lager på lager samt en liten spets som öppningshandtag.
Tävlingen är slut den 31 juni & jag har nr.118
Kramar!!!

Postad i: Scrapping Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Brenda

Hello there



Your work is beautiful, so prettily put together with such a sweet image and all the lovely elements if interest.



Thank you for joining us at Stampalot Challenge this month and good luck.



B x



2010-06-10 @ 18:19:55
Postat av: Ulla

Men ÅÅÅÅHHHH vad fina kort du gör.

Fattar inte hur du hinner med allt bara...

Du ska få adressen till barnvagnsmönstret.

Nu måste jag kila.Kramis kompis.

2010-06-10 @ 18:44:53
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com
Postat av: Clare

Your card is beautiful and your stamping is amazing.

Thank you for joining us at Sir Stampalot this month.

Clare x

2010-06-11 @ 21:47:37
Postat av: francesca

Fantastic Creation with wonderful colours, thanks for joining us at Sir Stampalot challenge

and good luck!

Hugs

Francesca

2010-06-11 @ 21:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: