>

Imagine THAT...mkt sevärd!!!

Detta var en "joker".
Jag bar högg något i filmhyllan på konsum igårkväll.
Jag är egentligen inte något stort fan av Eddie Murphy för han är ofta så gapig.



Dock ej i denna film!
Han överträffar faktiskt sig själv genom att för en gång skull spela en allvarlig & genomtänkt pappa.

Han spelar en högt ansedd affärsman som börjar få bekymmer på jobbet.
Han har en liten dotter som han inte hinner med & då han blir tvungen att ha henne med sig till jobbet upptäcker han att genom hennes fantasivärld kan hans arbete fungera bättre.

Det är en tänkvärd film om att prioritera sin tid.
Vad är viktigt i Ditt liv?
Jag fick mig en tankeställare i alla fall.
Se den!!!

Kram!

Postad i: Övrigt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Helt ok film, men den är lite mer familjefilm än vuxenkomedi!

2010-01-15 @ 08:48:42
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Pysselbus

Hej Ida! Ville bara tack för de fina stämpelmotiven igen! Har redan använt en, kolla min blogg om du vill se resultatet. Såg dina tags! Vad fina de blev. Har också sådan stora så nu vet jag vad jag ska använda dem till! De hette "små tags" när jag köpte dem, men de var inte så små som jag tänkt mig. Men nu har jag fått inspiration så de kan komma till användning. Jag hoppas att du inte tar illa upp, men jag länkade till dig i min blogg och skrev att jag fått motivet av dig... Hör av dig om du vill att jag ska ta bort det! Tack än en gång! // Linda

2010-01-22 @ 14:56:19
URL: http://pysselbus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: