>

Altrade burkar igen...


Att ibland har man tur!!
Var på Ohlssons i Lekeryd innan jul för att handla det sista.
I sin källare har de allt-möjligt-bra-att-ha-på-landet-grejor.
Där fann jag tre av dessa burkar för 15 kr st.
Finfina att altra på.
Har gjort två & ska ta tag i den tredje i det närmsta.


2008 köpte jag 12"x12" papper med fotomotiv på.
Dessa hade jag kvar några av så det blev en solnedgång & ett strandräcke.
Med några pearls & lite spets på blir de lagom dekorerade.
Ska ev. sätta dit några blommor med.
Ska fundera lite först...


Köpte en annan burk på Erikshjälpen för 5 kr.
Den blev så här men den ska dekoreras mera!
Känns lite tunn...

Kramar!


Postad i: Scrapping Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Kikan

Åh vad fina de blev och vilken bra idé!! Måste helt klart testas.



Ja Twilight...jag var så skeptisk från början och sedan sent om sider blev jag helt fast :) Såg om första filmen igår, New Moon såg jag på bio och nu längtar jag till 3:an :)



Kram Kikan

2010-01-12 @ 20:45:11
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: