>

Nordiska stämpelmässan...13-14 Mars i Borås!!!

Såg på nätet att det är dags igen!
Senast försvann min ekonomi vid denna sammankomst menvisst katten är det värt det för det är så roligt!!
Skrappmässan är alltid en stor sammankomst för alla scrappgalningar.
Folk som trängs, gemför priser, prutar & beställer samt grämer sig över att just DEN varan inte fanns med...

Såg att det ska vara i BORÅS i år den 13.14 Mars på Åhaga...vad det nu ligger...
Skönt att det inte är så långt att åka & så kan man i lugn & ro klämma in Magnolia på ditvägen!! HA!!

Nu ska jag mocka stallet & sen ska jag titta närmare på några kort jag ska tillverka.
Kramar!!


Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: