>

Min tvättstuga före & efter....

Följande bild kräver ingen annan kommentar än:
FÖRFÄRLIGT!!!!


Före...suck:(


Efter en veckas röjning...pust;)

Över 20 tvättar senare, en trasig tvättmaskin (nästan, drivmotorn till tömningen har börjat rasa ihop så de sista maskinerna fick jag tömma manuellt)
& flera vattenpåfyllningar i strykjärnet så ser det ut så här. 
Att man inte gör det oftare!!!
Kan du fatta att vi vek 27 lakan!!!

Får se om jag får godkänt av min far.
Han har varit portad lääääng i min tvättstuga.
Nu kan jag nog släppa in honom där utan att han får hjärtstillestånd...HIHIHI!


I och med röjningen fixade maken upp ett nytt klädsträck åt oss.
Han är såååå Duktig!!!


Det är två rejäla rundstav som hänger i flagglina & taljor.
Suppersmidigt att fira upp & ned.


Inget som tar plats på golvet längre.
Allt som behövdes till detta har legat i ett skåp i...ja, länge, men nu är det äntligen uppe!

Finfint blev det!
Tack älskling!!
PUSSPUSS!!
Kramar!


Postad i: Övrigt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Angelika

Oj ser ut som min tvättstuga (förebilderna alltså) skönt att se att det finns fler som jag... :-)

Du gillar inte heller att tvätta eller vaddå? Haha!

/A

2010-02-08 @ 14:13:35
URL: http://www.angelicasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: