>

Jag är en förtappad själ...om mitt sockermissbruk

Då var det kört!!!
Jag skäms...eller snarare:
Jag är så besviken på mig själv!!!
Jag åt lite godis...
Det var inte meningen...eller visst katten var det det, men jag ville inte.
 Till saken hör att min älskade make fick väldigt mycket godis, och då menar jag VÄLDIGT MYCKET!!!
Typ Ahlgrens bilar, Gott & Blandat, Gräddkola och Läkerol.
Jag tog några gräddkola & några gott & blandat...inte samtidigt utan utspritt på kanske fem dagar, ca 10-15 bitar.
Skojar du att det känns i kroppen. Jag har varit sur & fruktansvärt sötsugen. Försöker just nu att tänka på nåt annat. Så tröttsamt att jag föll dit! Har ju klarat mig i drygt 6 månader nu & visst har jag haft downperioder men över lag har det gått jättebra.
Men nu gick det inte.

Det värsta är att det var mitt förslag att han skulle ta hem godiset. Jag tänkte göra presentpåsar & ge bort vilket funkade bra men så skulle jag tappa upp godis i en annan stor påse för att ge bort mycket av det till min bror & hans fästmö. Då smakade jag...

Jaja, bara att ta nya tag.
Ska försöka ta mig ur denna kris.
Har börjat virka Amigurumi så det kan nog förta min tanke på sötsaker...

Nya tag kämpa på!
Kram!!!

Postad i: Sockerfri!!! Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: