>

Vad kan man göra med en tråkig pumptvål?!?!

Fick denna fina idé hos min vän Ulla.
Visst är pumptvålar oftast väldigt fula?
Stör mig på dem men har inte hittat någon bra ersättare...

Men se så enkelt man kan dekorera med ett vintagemotiv, lite chalk, snöre, spets & etikett.
 
Denna tvål blev julinspirerad.
Funderar fortfarande på varför jag gjorde en dubbeltag?
Det är ju ingen som kommer att titta på baksidan ändå...
Jaja, den pryder nu mera vårt handfat i badrummet.
Nice!
Ha en fin Lucia helg!

Postad i: Vintage Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: ulla

Hallå, tack för att du länkar, det var mycket snällt...

Vi kanske kan ta en tur ut till Hildas rum någon gång?

kram ullamaria

2010-12-11 @ 14:43:57
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com
Postat av: Tesa/Therese

Jättesnyggt. Ja, det är inte mycket som går säkert för oss pysslare;) Nu väntar jag på bilder av trådrullar;)) fniss.

Trevlig Lucia på dig!

Kram Tesa

2010-12-13 @ 18:47:25
URL: http://www.tesaprickiformar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: