>

Ett litet tärnljus i vintage stil...

Följer en trevlig blogg
Tesa Prickiformar
Hon hade altrat ett adventsljus helt nyligen
& det fick ju min dotter se över min axel...
Gissa vad hon ville ha till Luciatåget i helgen?!?!
Så lilla mamma fick glatt sätta sig vis scrappbordet & fixa ett också...
...och givetvis går det i vintage stil...

Har använt mig av vitt cardstock & trevliga
spillpapper från Maya Design.
Glitter, stickles glitterlim, blommor & hjärttråd.

Ljuset är öppningsbart i botten så man kan ta ut det & byta batterier.

Blev riktigt läckert!
Som Tesa skrev:
"Jag törs påstå att dottern har det finaste tärnljuset".
Eller hur!

Postad i: Vintage Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Tesa/Therese

Kanonfint! Nu blev hon väl glad:)

Ha ett fint luciafirande.

Kram Tesa

2010-12-10 @ 15:39:21
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: