>

Magnolia down under challenge # 57...

(Please use the translation gadget in the sidebar)

Detta kom lägligt!
Behövde göra ett födelsedagskort också har
Magnolia Down Under en challenge med temat: "Födelsedag"


Jag har använt mig av ett Magnoliapapper "Jordgubbar",
Stämpeln är ju så söt i form av en "Tildaälva".
Motivet är målat med distress ink & kanterna är chalkade med detsamma.
Ett litet kakpapper med stämplad grattistext på, rosor & blad,
spetsar, frimärksstickers & stickles.


Texten kommer från MSE:
"Oh, my goodness, me oh, my!
I let your birthday slip right by!"
Passar riktigt bra till kortets mottagare...missade min bästa väns födelsedag...
Fattar inte hur jag kunde men ska försöka kompensera henne nån gång!


Insidan följer samma tema.
Har satt dit en liten krympplast figur- samma motiv som på framsidan.
Något annorlund målat bara...
Några frimärks stickers här med.

Får se hur det går denna gång!
Jag har nummer:82.

Kram & scrappa Dig lycklig!!!

Postad i: Scrapping Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Linda

2010-08-07 @ 11:29:21
Postat av: Linda

Oj, Ida! Vad snyggt det blev! Gillar verkligen hur du får in textstämplarna på framsidan... det fixar inte jag.... Gillar idén med mini-Tilda på insidan och så har ju fått till skuggningen så bra på framsides-Tilda. Lycka till!!



Kram

Linda

2010-08-07 @ 11:31:20
URL: http://pysselbus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: