>

Hoppas hon gillar mina kort!!! Del 1.


(Please use the translation gadget in the sidebar)
Nu har jag gjort en blandning av kort.
Dessa hoppas jag ska ge mig en möjlighet at få bli DT för Elisabeth Bell...
Jag har valt att variera något då det är kul att få visa bredden av mitt skpande.
Här kommer del 1.


Detta kort är gjort av tapet.
Motivet är färglagt med distress Ink.
Kakpappret & delar av motivet är embossat med pärlemo.
Spetsar från mormors låda.
Blommor & blader samt några halvpärlor.

Text: "
Friends get better whit time"
Gillar detta motiv- hon är snorkigt rolig på något vis...

Insidan har jag satt ett stort tapetmotiv på & ett akvarellpapper som man kan skriva en hälsning på. På akvarellpappret har jag stämplat med en hörnstämpel från panduro...tror jag...


Kommer snart flera!
Kram

Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: