>

En vinhållare med stil...

Jag har gjort en vinhållare till min lilla pappa.
Han fyller 64 år idag & behövde muntras upp lite.
Inte för att jag vet om han mår speciellt dåligt av att fylla men men...

Jag har klätt den med tapet & dekorerat med höstlöv i mullbärs papper.
Spetsar från mormors låda, blommor från prima,
hemmagjorda blommor i notpapper, en tag som jag skrymklat & chalkat
samt pärltråd i grönt.


En liten tag på sidan med en hängelstämpel.
Text: "Hösthälsningar"
På baksidan en liten hälsning.
Metalplåt med texten "Congratulations".


Jag har fyllt behållaren med en tidning & fin choklad!


På locket har jag embossat "Kaiser"- swirlar i kopparfärg.
Kanterna är chalkade med distress ink- vintage photo.

Jag tänkte vara med på tävling på följande bloggar:

Aud Sentiments- Anything Goes!
Vintage udfordring- Altrade ting!
Wish me luck...again!

Postad i: Scrapping Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Dragonlady

Hi there



Wonderful creation, thanks for playing at Aud Sentiments.



Hugs Ali x

2010-08-24 @ 22:31:51
URL: http://craftydragons.blogspot.com/
Postat av: Audrey

What a beautiful project! Thanks for joinng us at Aud Sentiments and don't forget to enter our new monthly drawing going on right now.

2010-08-25 @ 02:02:21
Postat av: Julie T

What a gorgeous project! Thanks for joining us at Aud Sentiments

2010-08-25 @ 20:35:48
URL: http://www.juliescraftyspot.blogspot.com
Postat av: Filharmonica

Så nydelig :-) Takk for at du deltar i vintageutfordringen, og lykke til!

2010-08-27 @ 08:12:03
URL: http://filharmonicasverden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: