>

Presentkasse beskrivning...

Man börjar med två standard cardstock papper +1 stk A4-papper alt. scrappaper i samma färg (används till handtag)
.
Vik in 7,5 cm på alla fyra sidor, då har du kvar en fyrkant som blir 15x15 cm i mitten av pappret.

Ena kanten/sidan tejpas med dubbelsidig tejp och viks ned. Sedan viker man två sidor och klipper i vecken på motsatt sida av den nedvikta kanten.

Vik upp dom små sidokanterna som du klippt upp och tejpa med dubbelsidigtejp på motsatt sida för att limma ihop en botten. Jag använder Biltemas dubbelsidiga tejp, billig & bra!!

Nu är ena delen av presentpåsen klar så upprepa proceduren så har du två lika delar.

Passa på att dekorera efter eget önskemål/fantasti.

Jag använder dubbelsidigtejp och Brads att fästa ev. dekorationer med.

Ta sedan dom två lika delarna och sätt ihop dom med dubbelsidigtejp och Brads.

Sedan så gör jag två handtag av A4-pappret/scrappappret.

Längden på handtagen så använder jag cirka 27 cm långt och 2.5 cm i bredd.


När jag monterat ihop presentpåsen så dekorerar jag färdigt innan jag monterar på handtagen.

Nu är din presentpåse KLAR!

   
 
   
 
 


Färdig!!
Lycka till!

Postad i: Beskrivningar Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: