>

Infärgningverktyg av ekonomisk sort...

Jag har ett tips till dig!

Som du kanske vet så är infärgningsverktyg inom scrappbooking relativt dyrt. Därför har jag aldrig köpt några... Nu har jag äntligen fyndat in ett superbra alternativ!!!
Var på EKO i veckan & vandrade förbi sminkhyllan. Där är dom!!! Fyra små hjärtformade sminksvampar som går att dela så det kan bli åtta delar. De är suveräna. Kompakt skummgummi som inte ger några mönster på pappret & som lätt suger åt sig färgen.
Nu slipper jag köpa chalk på den kommande
mässan i Göteborg! Det kommer att spara många kronor åt mig & jag kan äntligen använda alla mina Distress Inks till annat än målning.
Hjälp vad ekonomisk jag är...eller?
//Kram!!


Kostade 26 kr


Postad i: Övrigt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: karin

Hej svägerskan!

va smart o smidigt, istället för en chalk 25 kr :)

koret du gjort va gulligt.

själv så har jag gjort några pop up under den sista tiden som jag fått på beställning.

2009-09-24 @ 12:08:06
URL: http://scrappkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: