>

Färglagt några motiv idag...

Nu är det gjort!! Jag har äntligen börjat måla igen!!
Det var första gången som jag prövade att färglägga mina nya WOJ Motiv...ja, jag vet, det var längesedan jag fick hem dem men jag har helt enkelt inte känt för det. Det behövs en hel del koncentration, ork & tid för att kunna sitta vid med detta.
Jag jobbar oftast med tre- fyra motiv samtidigt. Detta för att de ska hinna torka mellan färgbytena. Jag använder mig av Distress Ink till mina färgläggningar. Jag tycker att det ger mer liv åt bilderna. Det var roligt idag & jag lär nog sitta några gånger till denna vecka. Det ger själen lite lisa från vardagen.
Kanterna har jag chalkat med Distressen "Vintage photo", den blir vacker & ger en mild ton åt motivet. Dessa motiv kan vara ganska detaljerade vilket gör att det tar längre tid att måla dem.
Ska sätta mig imorgon igen!
//Kram!
   

   

Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: