>

Ett fall för "Lyxfällan"...

Beställde från företaget Landstoken.se i lördags, betalade i måndags & fick mina grejer på onsdagen!!
Wow, det är service!!!
Tänk om alla nätföretag var så snabba...

http://www.landstoken.se/shop/



Jag hade beställt 6 st stämplar från
Whiff Of Joy, rosenknoppar & rosor. Det kalaset gick på 625 kr... Ja, jag borde nog snart hamna med i "Lyxfällan". Ha, känner mig lite som hon med scrappbookingrummet...fast då jag inte behöver prylarna längre så säljer jag det på Tradera;)

Jag bestämde mig för att inte formklippa dem (det kom jag på deå jag börjat klippa i den första...) Då jag använder Tack´n´peal på mina glasblock så fäster de bättre med gela gummit kvar. Sen ser de ju nya ut hela tiden också!



Jag har sen en tid tillbaka sökt just WOJ stämplar. De har nog inte varit så stora i Sverige men nu äntligen fann jag en scrappbutik som sålde dem. De är otroligt vackra, de har "hjärta". Jag är nu stolt ägare till 9 stycken WOJ & det lär nog bli fler. Följ länken så får Du se vad jag menar...

http://www.shop.whiffofjoy.com/

Rosorna är sådanadär läckra pappersrosor. Jag beställde 25 rosenknoppar & 10 vita utslagna med lila mitt. Jättefina! Tyvärr blir jag lite snål då jag ska använda dem, de hamnar inte på vad som helst om man säger så. Har sett endel som har både 10 & 20 rosor på ett kort & visst är det vackert men katten vilket dyrt kort det blir!



Ska börja måla några WOJ kort imorgon om jag hinner. Jag tycker bara om att titta på dem & veta att jag har dem i min ägo...hur korkat lät inte det då?!
Ska tillägga att jag fick några fina blommor som shoppingbonus också. Det gör hjärtat glatt! De hoppas nog att jag ska handla mer från dem, & tro mig, det ska jag. HAHAHA!!!!!

Sov gott!!
//Kramisar


Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: