>

Hälsenornas farväl...

Va på Ullared igår.
Åkte med Kommunens personalklubb så det var smidigt; buss hela vägen!!
Problemet med Ullared är att man ofta förköper sig...typ var ända gång, i mitt fall.
Stackars maken, höll på att få dåndimpen då han såg kvittot.
Ska försöka komma ihåg att inte visa honom det nästa gång...

Igår var det masssser med folk.
Hälsenorna fick sig några rejäla törnar.
Det som retar mig lite är att om det är en yngre kille eller tjej som råkar köra på så ber de alltid om ursäkt men är det en äldre dam (det var gott om sådana igår) så fnyser de bara lite & hänvisar till att de "minsann har blivit påkörda många gånger av ungdomar soim aldrig ber om ursäkt..."
Så nu är man en ungdom igen... trodde att jag passerat det stadiet.
Men men, man är ju inte äldre än man gör sig.

Jag shoppade mycket onödigt denna gång.
Du vet, man hittar saker som kostar 7-8 kr st & vips har man lastat i 100 olika sådana "lågprissaker" i vagnen & så var man 700-800 kr fattigare... suck!
Hittade många småpryttlar som går att använda till allt möjligt.

De hade lite mer scrappgrejor denna gången.
Jag vill ju ha Acidfree osv. och det fanns två olika Designpaper buntar med fina papper i.
Billigt var det oxå med ca 1,50 kr/ papper.
De Du!
Men efter en hel dag på Gkå´s så var jag ganska mosig i huvudet.
Bussen åkte hemmåt kring 16.30 & då knoppade jag faktiskt i 30 min.
Det behövdes!

Ha, nu så ska jag spara mina slantar för snart är det Scrappmässan i Göteborg 
för då måste jag ju handla med eller hur!!

Hade!!


Postad i: Övrigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: