>

Tagkurs på Hildas...

Igår var jag på kurs på Hildas Rum!
Vi gjorde tags eller rättare sagt dekorerade snyggt.
 Svägerskan Karin, kompisen Mia & jag samt Angelica som förestår butiken var där. Vi had skitkul.
Många skratt & fina gliringar.
Vi använde oss av Distressdynor & embossing.
Jag bara måste skaffa mig en varmluftspistol. Det går ju så mycket smidigare än med brödrosten...

Man började att gno ut färgen med en svamp allt. embossa med clear först. Sedan dekorerar & stämplar man efter behag. Enkelt!!

Det var massor av stämplar vi ville köpa så Angelica skulle ta hem dem; granstjärnan, textstämplar m.m.


En fruktansvärd bild, föreställande mig...
Har gjort en tag.


Karin dyker djupt i gott & blandat lådan.


Mia har som vanligt svår beslutsångest.
Men denna gång fick hon faktiskt massor gjort.
Hon brukar annars bli sittande & titta på vad vi gör....


Här är de tags jag gjorde för kvällen.
När man väl kommit på ideérna så flyter det på bra...


Sedan kan man ju inte lämna butiken utan att shopa lite...
Dessa finingar blev det.
Ska pröva pearls på tråd; såna som redan är mönstersatta.
Några papper & stämplar samt perfekt pearlpaket.
DYRT; DYRT; DYRT!!!

Fick även lära mig att göra en fin julstjärna men den kommer i nästa inlägg!

Kram!!

Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: