>

Altrade en burk...

Först valde jag en gamal, ful kakburk som jag sandpapprade över allt.
Det är bäst att göra det för annars har tejpen svårt att få fäste.




Sedan mätte jag till DP. Det är en ganska stor burk så jag fick ta två st DP 12" långa.
Sen chalkade jag kanterna & satte dubbelhäftande tejp på baksidan.
Tänk på att inte dra pappret under lockkanten för då kanske locket inte går att stänga.



Här har jag gjort klart både burk & lock.
Lockets papper klipte jag i fransar för att det skulle lägga sig snyggt sedan skar jag rent kanten med en skalpel.



Jag var på myrornas för ett tag sedan & hittade denna fina gardinspets.
Har inte använt den tidigare för den är ganska bred.
Gjorde sig jättebra på denna stora burk.



Locket dekorerade jag så här.



Den färdiga burken.
Nu har jag äntligen någonstans att lägga alla reservgrejor som; tejp, påfyllningsgrejor m.m.m

Kramar!!!

Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: