>

Presentkasse... till min lilla mor!

Min lilla mamma fyllde år i slutet av november.
Hon vill som vanligt inte ha något...så tråkigt...som att jag bryr mig.
Sagt & gjort, jag sydde ett överdrag till hennes vetekudde
& gjorde en fin presentkasse till den.

Det som gör kassen så trevlig är att den är i allra högsta grad personlig. Det är gamla fotografier från min mammas barndom som klär hela påsen. Det blir en liten tillbakablick över livet så att säga.Jag tror att hon uppskattade den för hon blev glad i alla fall.


Den tänkta framsidan!


Från sidan med tag stämplad med text från Inkido;
"Jag önskar Dig många härliga stunder som ger Dig oförglömliga minnen"

Åså från andra hållet!

Lade i lite silkespapper. Det förhöjer presentkänslan & fyller ut tomrummet i kassen.
Om Du funderar på hur jag fick ihop korten kan Du komentera så kan jag lägga ut det nån annan dag.

/Kramar!

Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: