>

Basar i kyrkan!!!!

Igår var det basar i kyrkan!
Mycket folk = trevligt!!

Jag hade ett bord med saker som jag hade tillverkat; kort, lavendelpåsar, vetekuddar, tags m.m.

 
Här är mitt lilla bord!

Jag sålde för nästan 1300 kr så det gick bra tycker jag.
Jag hade inte räknat med att sälja för den summan alls, förra året sålde jag nästan ingenting alls faktiskt så det var en glad överraskning.

Dottern var med i luciatåget & det var nog det finaste tåg jag sett på många år.
Det var många barn som var med både från UV, glädjeton & guldgruvan.
Fantastiskt att se & höra på.


Luciatåget!!

Något som blev poppis var mina små vetekuddar för kylning.
Man lägger den i en påse i frysen & tar fram då man får en bula eller behöver kyla något annat.
Det blir inte så kallt med den som med en gélpadd eller is.


På kudden hade jag som vanligt målat motiv & stämplat lite text.

Det mesta sålde, men tyvärr blev mina tags en besvikelse...





Jag tyckte att de var så fina men jag tror inte att folk förstog vad de skulle var till.
De kanske helt enkelt inte var så juliga?!?!
Jaja, min familj lär få se mer av dem till jul...hahaha!

Det var kul i alla fall!

/Kramar!

Postad i: Övrigt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

glad andra advent, om man nu kan säga så ^^



mvh,

http://annebertelsen.blogg.se

2009-12-06 @ 16:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: