>

Har arbetarna på Liptons kafferast???

Liptons pyramidte är finfint...

Jag fick ett ryck förra julen (2008). Altrade några Lipton te askar. På baksidan sitter det ett kort där man kan skriva en hälsning & inuti stoppar man en gåva. Jag fyllde dem med hemmagjord tryffel & kolafudgé. De blev ganska käcka.
Min tanke var att jag skulle sälja dem på basaren i kyrkan men det gick inte så bra...jag sålde EN!!! AAAHHHH............ 
Hyfsat nederlag & mitt självförtroende fick sig en knäck. Men ack & ve´, jag har tagit nya tag sedan dess & jobbar mig sakta men säkert tillbaka till ett gott självförtroende.
Tänkte bara att jag skulle visa hur de ser ut. De är väldigt smidiga att göra nackdelen är att man pimplar ganska mycket te under den altrande perioden...
/Kramisar!


     

Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: